Albirea dinților la domiciliu

Astăzi vreau să vă povestesc experiența mea de albire a dinților la domiciliu. Sper că această informație vă va fi de folos și dvs. îmi veți urma exemplul.

albirea dintilor
albirea dintilor

Consumul zilnic de ceai, cafea, ciocolată, băuturi carbogazoase, condimente, sosuri și fumatul, implicit, favorizează acumularea de pigmenți în microporii de la nivelul smalțului, provocând astfel îngălbenirea dinților.

Și chiar dacă evitați consumul acestor alimente și renunțați la fumat, nuanța gălbuie nu dispare. Ce-i de făcut? Oare singura soluție este să mergi la dentist și să dai o căruță de bani pentru niște proceduri nocive și periculoase? Nu! Nici să nu vă gândiți la așa ceva! Există riscul distrugerii smalțului dentar și înrăutățirii situației…

CE E DE FĂCUT?
Și eu mi-am pus aceeași întrebare și am început o căutare minuțioasă pe internet. Astfel, am dat de numeroase sfaturi: periajul dinților cu bicarbonat de sodiu, clătirea dinților cu Kombucha (ciupercă de ceai) etc. Și, desigur, am încercat toate remediile, însă nu am obținut niciun rezultat și am renunțat la această idee, luând decizia să apelez la un dentist.

Chiar înainte de vizita mea la dentist, colegele de serviciu au încercat să mă facă să renunț la această idee, pentru că îmi voi distruge smalțul și voi rămâne fără dinți. Și m-au sfătuit mai bine să încerc creionul special de albire dentară Brightwite, care este mult mai eficient și absolut sigur pentru smalț. Am aflat de unde pot comanda acest creion și la ce preț. Am plasat comanda, am ridicat coletul de la poștă și am început să-l folosesc.

Și ce credeți? Peste o săptămână, dințișorii mei au devenit imaculați! Pare greu de crezut, dar asta e realitatea!

Cum utilizez Luxury White pentru albirea dintilor
Nu este neapărat nevoie să efectuăm periajul dentar înaintea utilizării creionului. Este suficient să ștergem dantura cu un șervețel umed, iar procedura în sine durează un minut.

Creionul pentru albire dentară poate fi utilizat o singură dată, în funcție de necesitate, însă un rezultat mult mai eficient poate fi obținut prin utilizarea sa zilnică. Acesta nu va deteriora dinții, ci va asigura un smalț sclipitor și o respirație proaspătă.

Comanda am plasat-o pe acest site. Aceasta este singura firmă licențiată din România care comercializează creioane Brightwhite originale. În ceea ce privește coletul, este livrat cu plata ramburs. Astfel, totul este sigur.

Prețul unui creion Luxury White este egal cu trei tuburi de pastă de dinți cu efect de albire sau două bilete la film. Decizia vă aparține, este mult sau nu, luând în considerare inutilitatea unei astfel de paste de dinți.

Sper că această informație v-a fost de folos și în sfârșit veți reuși să vă bucurați de albul dinților dorit! Baftă!

 

Magazin produse naturiste Tianli

4 gânduri despre “Albirea dinților la domiciliu

Lasă un răspuns

